اصول موفقیت در املاک

موفقیت-در-املاک-و-متمایز-بودن

اصول موفقیت در املاک، داشتن نظم است. نظم در همه امور زندگی باعث ساماندهی و پیشرفت می‌شود. حال وقتی این نظم به شکل عادت در می‌آید  نتیجه‌اش مضاعف و ماندگارتر می‌شود.

برای موفقیت در حوزه املاک و مستغلات نیز باید نظم و یکسری برنامه روزانه داشته باشیم تا به پیشرفت و نقطه مطلوبمان برسیم. حال با یکدیگر به 5 برنامه روزانه که برای موفقیت باید داشته باشیم می‌پردازیم.

برنامه روزانه شماره 1: دنبال کردن و مطالعه بازار

برای اینکه شما از وضعیت روز بازار مطلع باشید باید تمام اخبار و معاملاتی که در جای جای آن رخ می‌دهد را دنبال کنید. باید اطلاعات شما بروز باشد. با دانستن این اطلاعات شما می‌توانید با اعتماد به نفس و دانسته معتبر قبلی با مشتریان خود حرف بزنید. در این حالت مشتری شما هم از سطح تسلط شما به زیر و بم بازار اطلاع داشته و شما را یک فرد متخصص و حرفه‌ای در حوزه املاک خواهد دانست و در نتیجه به شما اعتماد خواهد کرد.

برنامه روزانه شماره 2: پیگیر کارهایتان باشید

شما باید با بصورت جدی کارهایتان را دنبال کنید. وقتی قرار تماس با یک مشتری دارید آن را به تعویق نیندازید. خوش قول باشید. وقتی شما برنامه هایتان را مو به مو و بر اساس زمانبندی انجام می‌دهید، این کار شما را یک فرد مصمم نشان می‌دهد که کارهایش را با جدیت انجام می‌دهد.

برای خود یک لیست تهیه کنید تا کارهایی که باید در طول یک شبانه روز انجام دهید مشخص شود. و در پایان روز تمام کارهایی که باید انجام می‌شد تیک خورده باشد. این کار را به یک عادت بسیار مناسب برای خود تبدیل کنید.

نحوه کسب درآمد تمام وقت و پاره وقت در املاک و مستغلات
ادامه مطلب

“هرگز مشتریان خود را با اهمال و بدقولی از دست ندهید.”

برنامه روزانه شماره 3: کارهای انجام شده روزانه را ثبت و مستند کنید

تماس‌های روزانه خود با مشتریان و آنچه که درباره آن با مشتری حرف می‌زنید ضبط کنید. دوباره آن را گوش دهید و آن گفتگو را گوش دهید و ایرادات و مواردی که باید رعایت کنید را متوجه شوید و آن را اصلاح کنید. اگر در آن روز مشاوره یا خرید و فروش ملک داشتید از اول فرآیند خرید و فروش تا اتمام فرایند را یادداشت کنید. نحوه‌ معامله و گفتگو با مشتری را بنویسید. اگر در این میان مشکلی بود و حل کردید، نحوه رفع آن مشکل را بنویسید.

نظم روزانه شماره 4: تماس ها و قرار های خود را داشته باشید

پیگیر قرارها و ملاقات خود باشید. با مشتریان خود تعامل داشته باشید. سعی کنید روزانه:

  • چند قرار ملاقات حضوری
  • چندین تماس تلفنی
  • داشته باشید.

به صورت پویا و فعال، در ارتباط باشید

بدون پیگیری و دنبال کردن به نتیجه مطلوب که همان موفقیت در املاک است نخواهید رسید. انتظار نداشته باشید که در مغازه یا دفتر خود بنشینید و مشتری با پای خود و به آسانی سراغ شما بیاید. آن هم در این بازار داغ و رقابتی.

اگر هر روز این کارها را انجام دهید در پایان سال به نتیجه مناسبی خواهید رسید.

برنامه روزانه شماره 5: 30 دقیقه در آموزش سرمایه گذاری کنید

به این فکر کنید که روزی 30 دقیقه از وقت خود را به یادگیری مطالب و آموزش جدید صرف می‌کنید. در پایان سال که 365 روز است شما تنها با صرف 30 دقیقه از وقتتان چه مقدار زیادی از مطالب و دانش کسب کرده‌اید. شما یک دانش جدید را یادخواهید گرفت.هیچ بهانه‌ای وجود ندارد برای اینکه 30 دقیقه از وقتتان را خالی بگذاید.

هدف‌گذاری
ادامه مطلب

این یادگیری می‌تواند مربوط به املاک و مستغلات باشد یا موارد مربوط به آن مانند قانون های تجارت، مالیات، سرمایه‌گذاری و …..

شما با دانش بیشتری که کسب خواهید کرد خودتان را از سایر رقبا به جلو خواهید برد. این دانش و علم و اطلاعات است که در کنار تجربه شما را از سایر افراد جدا خواهد کردو باعث موفیت در حوزه املاک حواهد شد.

 

مرکز بیزینس کوچینگ کریمی(KBC)، بنیان‌گذار کوچینگ ملکی در ایران شما را برای رسیدن به موفقیت در املاک و موفقیت در کسب و کار خود و میل به نقطه مطلوبتان در کنار شما بوده و شما را همراهی می‌کند

ثبت دیدگاه
ارسال دیدگاه
هنوز دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
keyboard_arrow_up
طراحی و توسعه توسط