نحوه کسب درآمد تمام وقت و پاره وقت در املاک و مستغلات

کسب-درآمد-تمام-وقت-و-پاره-وقت-در-املاک

علاوه بر افرادی که بصورت تمام وقت در حوزه املاک و مستغلات فعالیت دارند. بسیاری از افراد علاوه بر شغل اصلی و فعالیت‌های دیگری که دارند در فکر داشتن فعالیت و کسب درآمد از املاک به صورت پاره وقت هستند. توصیه ما به شما این است که برای فعالیت هم به صورت تمام وقت و هم بصورت پاره وقت قوانین زیر را دانسته و به طبق آن حرکت کنید.

قانون شماره 1 : هدفتان از حضور در املاک و مستغلات را مشخص کنید.

یک برنامه ایجاد کنید و آن را دنبال کنید. آیا تا زمانی که بتوانید زمان‌تان را به صورت تمام وقت برسانید به صورت پاره وقت کار می‌کنید و درآمدتان چقدر است؟ یا این‌که شغل املاک برایتان مکمل است؟

قانون شماره 2: تفاوت بین تولید سرنخ فعال و غیرفعال را بدانید

منفعل بودن باعث می‌شود که این کار را رها کرده و در نهایت شکست بخورید. به طور دائم مایل به جستجو باشید. یک نماینده پاره وقت که دائما جستجو می‌کند کارآمدتر از یک نماینده تمام وقت است که این کار را انجام نمی‌دهد. سرنخ نخرید، هربار که برای سرنخ‌های خود هزینه می‌کنید به چیزی که باید برای رسیدن به اهداف خودتان یا حتی فراتر از آن کسب و کار بکنید، اضافه می‌کنید.


اصول موفقیت در املاک چیست؟

 

قانون شماره 3: آمار و داده های خودتان را دنبال کنید

از طریق یک تخته وایت برد که ما در دوره مربیگری برتر آموزش می‌دهیم، اعداد و اندازه‌گیری های خودتان را از نزدیک دنبال کنید. به شدت بر تولید سرنخ و ردیابی سرنخ‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت خود تمرکز کنید. 90 درصد وقت شما باید صرف ایجاد کسب و کار جدید بشه و 10 درصد از وقت شما صرف قرار ملاقات‌ها شود.

3 مشکل اساسی مشاورین املاک
ادامه مطلب

قانون شماره 4: کارگزار خودتان را هوشمندانه انتخاب کنید

از معاملات خودتان بیشتر از یک روش سود ببرید و و یک کارگزاری را انتخاب کنید که در حال حاضر در متاورس فعالیت می‌کند.

مرکز بیزینس کوچینگ کریمی (KBC)، مرکز تخصصی در زمینه کوچینگ ملکی و بیزنیس کوچینگ است که با تخصص و دانشی که دارد و با بودن در کنارتان می‌تواند کسب درآمد از املاک را برای شما بیشتر، راحت‌تر و اصولی تر کند.

ثبت دیدگاه
ارسال دیدگاه
هنوز دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
keyboard_arrow_up
طراحی و توسعه توسط