سه نکته‌ی مدیران موفق

سه-نکته‌ی-مدیران-موفق

موفقیت در هر زمینه نیازمند انجام فعالیت ها و داشتن برنامه و رویکرد مشخص و مناسبی است. یک مدیر برای تبدیل شده به یک مدیر موفق باید سه ویژگی داشته باشد که با همدیگر به آن می‌پردازیم.

1- مدیران موفق از تمام نقاط قوت تیم خودشون استفاده می‌کنند

فقط داشتن یه بازیکن فوق ستاره به تنهایی موفقیت شمارو تضمین نمی کنه. لازمه که همه با هم کار کنند. مثلا تو بازی فوتبال مهاجم ها، مدافع ها، دروازه‌بان و بقیه‌ی بازیکن‌ها همه نقش خودشون روبازی می‌کنند و مربی به‌عنوان یک مدیر موفق فقط بازیکن‌ها رو تو جای مناسب خودشون قرار میدهد تا بهترین بازی رو ارائه دهند. مخاطب‌ها، شبکه‌ها و استعداد‌ها و مهارت‌های اعضای تیم خودتون رو به حداکثر برسانید. موفقیت باعث موفقیت بیشتر میشه.

2- در محیط کار مدیران موفق همیشه حس مثبت وجود دارد

حال و هوای دفتر شما مثبته یا منفی؟ پرسنل بیشتر تعریف می کنند یا شکایت می کنند؟ اگه یک یا دو شخص سمی تو محیط کار دارید که تو روحیه‌ی بقیه‌ی اعضای تیم هم تاثیر می‌گذارد، باید به موقع به اونا رسیدگی کنید. یکی از کارهایی که یک مدیر موفق باید انجام دهد، توجه کردن به موارد منفی‌ای است که باعث مشکلات عمده مثل از دست دادن پرسنل خوب و ناتوانی تو استخدام می‌شود. اجازه‌ی بدتر شدن این وضعیت را ندهید و به آنها یاداوری کنین که رفتارشان برای تیم و خودشان مفید نیست. ازشون بپرسین که چطوری می توانید به اونا کمک کنید تا نگرش خودشان را بهبود دهند.

3- مدیران موفق، پرسنلشون بهترین عملکرد رو دارند

وظیفه ی ما به عنوان یک مدیر موفق و رهبر اینه که کاری کنیم هر کس بهترین عملکرد خودش رو داشته باشد. این کار نتایج مثبتی ایجاد می کند. روابط شخصی خودتون رو با افزدون ارزش به هر یک از نمایندگان و پرسنلتون توسعه دهید. مدیرانی که این کارو انجام میدن بسیار موفق تر از مدیران دیگه می‌باشند.

چطور بهترین عملکرد رو داشته باشید
ادامه مطلب

از همین الان برنامه خود را در زمینه موفقیت تنظیم و با جدیت و پشتکار به جلو ببرید. مرکز بیزینس کوچینگ کریمی برای رسیدن به این هدف، همراه شما می باشد.

ثبت دیدگاه
ارسال دیدگاه
هنوز دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
keyboard_arrow_up
طراحی و توسعه توسط