موفقیت در املاک و متمایز بودن

موفقیت در املاک و متمایز بودن

موفقیت در املاک مهم‌ترین هدف هر مشاور املاک و فردی است که در این زمینه فعالیت دارد. هر فردی در حوزه حرفه و کسب و کار خود دارای توانایی هایی است. در بحث موفقیت در تجارت، مهم نیست که چقدر فرد دارای مهارت بوده و یک انسان سخت کوشی بوده است. چیزی که مهم است این است که این توانایی‌هایش را چگونه به مشتریان یا مصرف کنندگان به صورت موثر نشان داده و ثابت کند. پس کاری که شما باید انجام دهید، نشان دادن توانایی‌هایتان و قانع کردن مشتریان است. این چالش در املاک هم به طور کامل وجود دارد.

ممکن است شما بهترین خود در تجارت و تخصص خود باشید اما اگر کسی این را نداند و شما را نشناسد، این توانایی اصلا بدرتان نمی‌خورد و در رقابت با دیگران شما نتیجه مطلوبی بدست نخواهید آورد. حال بیایید این مشکل را برطرف کنیم.

ما در این مقاله به چهار مرحله برای موفقیت در کسب و کار و متمایز بودن از رقبا می‌پردازیم.

برای ایجاد پیشنهاد فروش منحصر بفرد و ویژه خود این چهار را باید انجام دهیم:

 

مرحله اول: طوفان فکری

موفقیت در املاک نیازمند یک فکر اساسی و تصمیم های خاص است. وقتی ما از پیشنهاد فروش منحصر بفرد حرف می‌زنیم یعنی اینکه خدمات ما به گونه‌ای باید باشد که ما را از سایر رقبا متمایز کند. شما یک طرح یا خدمتی را ارائه می‌دهید که مشتری را ترغیب کند. به قول مارلون براندو در فیلم پدرخوانده  “بهش پیشنهادی میدم که نتونه ردش کنه” ، شما هم باید یک پیشنهادی به مشتریانتان بدهید که آنها رو ترغیب کرده و نتواند به راحتی از کنار پیشنهاد شما بگذرد.

درآمد بیش از حد از املاک
ادامه مطلب

حال این پیشنهادات چه چیزهایی می‌تواند باشد. شما باید با خود بیاندیشید و این سوالات را از خود بپرسید:

مشتری به دنبال چه چیزی است و از چه چیزی خوشش می‌آید؟

با چه مشکلاتی روبرو است و چه چالش‌هایی دارد ؟

مشکلات مشتری را با چه روش‌های خاص و منحصربفردی برطرف کنیم؟

این خدمات منحصربفرد چگونه به مشتری کمک می‌کند؟

برای منحصر بفرد کردن شما روش‌های بازاریابی، فناورانه و رویکردهایی  وجود دارد؟

 

مرحله دوم: سعی نکنید یک خدمت منحصر بفرد ایجاد کنید تا به همه خدمت کند.

یک جمله خیلی معروف از استیو جابز وجود دارد که می‌گوید: “شما هرگز نمیتوانید تمام افراد را راضی و خوشنود نگهدارید“. شما باید با نگاه به پتانسیل، برتری و  توانایی‌های خاصی که دارید روی یک یا چند گروه از مشتریان هدف کار کرده و برنامه ریزی کنید. بجای اینکه قدرت و تمرکزتان را روی تمامی اهداف بگذارید این کار را بر روی محدوده خاصی انجام دهید. این یکی دیگر از مراحل موفقیت در املاک است.

 

مرحله 3: الگوی ارتباطی خود را ساده کنید

شما وقتی با مشتری بالقوه خود گفتگو و یا ارتباط برقرار می‌کنید. باید او با او درباره روش و خدمات منحصر بفرد خود حرف بزنید.شما با اطلاعاتی که به مشتری ارائه می‌دهید در واقع او را پرزنت می‌کنید و این کار در قانع کردن او خیلی موثر است. برای موفقیت در املاک حتما این کار را امتحان کنید.حتما جواب می‌دهد.

 

مرحله 4: اعتمادسازی و  نشان دادن رزومه و کارهایی انجام داده شده

شما هر چقدر به مشتری قول بدهید باز کافی نیست. مشتری نتیجه برایش مهم است. آن چیزی را که در آخر مشاهده و لمس خواهد کرد مهم است. شما هر چقدر هم درباره برنامه‌ها و مزایای خدمات خود حرف بزنید باز جوابگو نیست. “دو صد گفته چون نیم کردار نیست” . نتایج قابل لمس و قابل مشاهده‌ای که قبلا انجام داده‌اید را به مشتری و مخاطب نشان دهید. مشتری باید شما را بشناسد و به شما اعتماد داشته باشد. این روش بهترین کاری می‌تواند باشد که به مشتریان نشان بدهید چقدر در کارتان حرفه‌ای هستید و چقدر می‌توانید کمکشان بکنید.

قانون 80 20
ادامه مطلب

مرکز کوچینگ کریمی (KBC)، بنیانگذار کوچینگ ملکی در ایران، با مهارت و علمی که در این زمینه دارد. در زمینه موفقیت در املاک همراه شما عزیزان می‌باشد.

ثبت دیدگاه
ارسال دیدگاه
هنوز دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
keyboard_arrow_up
طراحی و توسعه توسط