درآمد بیش از حد از املاک

درامد-بیش-از-حد-از-املاک

موفقیت بیشتر و کسب درآمد بیشتر یکی از اهداف مهم هر کسب‌و‌کار است. این موضوع در املاک هم صادق است شما چه خودتون آژانس معاملات املاک داشته باشید یا در یک مشاور املاک کار کنید این مورد را حتما به یاد داشته باشید تا به درآمد‌های بالا برسید.

راز درآمد بیش از حد از املاک چیست؟

خب راز این کار این است که که فکر نکنید کار شما فقط فروش و اجاره‌ی ملک هست. مشاورهای حرفه‌ای یک اصول کاری دارن و آن این است که هدف و ماموریت مشاور کمک به مشتری برای انتخاب محیط عالی برای زندگی کردن یا سرمایه گذاری است . هرگاه شما بتوانید در ذهن مشتری‌ها به عنوان یک مشاور شخصی در حوزه‌ی مسکن تاثیر داشته باشید آن‌گاه می‌توانید فروش حرفه‌ای و در نتیجه درآمد بیش از حد از املاک داشته باشید. باید باور داشته باشید کاری که برای مشتری انجام می‌دهید به آن‌ها برای بهتر شدن زندگیشان کمک می‌کند. باید باور کنید کارتون مهم و ارزشمند است. این اصول شما رو از بقیه ی مشاور‌های املاک متمایز می‌کنه. در واقع اولین هدفتان نباید فروش باشه بلکه خودتان را مشاور مشتری بدانید.

مرکز بیزینس کوچینگ کریمی (KBC)، بنیان‌گزار کوچینگ ملکی در ایران بوده و در زمینه هدایت و کمک به کسب و کار و کارهای ملکی فعالیت تخصصی دارد. اگر کسب و کار خود را به تازگی شروع کردید و نیاز ببه کمک و راهنمایی در حوزه املاک هستید یا احساس می‎‌کنید که کسب و کارتان نیاز به رشد و بهره‌وری بیشتری دارد. ما خوشحال می‌شویم به شما در این مورد کمک کرده باشیم. برای تماس با ما کلیک کنید.

موفقیت در املاک و متمایز بودن
ادامه مطلب
ثبت دیدگاه
ارسال دیدگاه
هنوز دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
keyboard_arrow_up
طراحی و توسعه توسط