مشاور ملکی موفق

مشاور-ملکی-موفق

بدلیل تخصصی شدن کسب‌و‌کارها، امروزه داشتن اطلاعات کافی برای هر فردی در حوزه کاری خود امری ضروری است. اگر تو حوزه‌ی مشاور املاک فعالیت می‌کنید باید رفتارهای حرفه‌ای داشته باشید. جدا از آراستگی و نحوه‌ی لباس پوشیدن و غیره باید این خصوصیاتی که بهشون اشاره می‌کنم رو هم داشته باشید.

1- یک مشاور ملکی موفق باید دانش به‌روزی داشته باشد

کسب‌و‌کارها دیگر مانند گذشته به صورت سنتی اداره نمی‌شود. برای اینکه بتوانید در بازار بهره‌وری مناسب داشته باشد باید دانش و مهارت لازم را دارا باشید. به‌روز بودن طبق آخرین اطلاعات موجود در بازار مسکن و داشتن اطلاعات و دانش در مورد تمام مرحله‌های حوزه‌ی کاری، برای یک مشاور املاک امری ضروری محسوب می‌شود. برای موفقیت هر مجموعه‌ای نیاز به سرمایه‌گذاری تو زمینه‌های زمان، انرژی و پول هست و مشاور‌های املاک هم از این قضیه مستثنی نیستند.

2- شبکه‌ی ارتباطات قوی داشته باشید

یک مشاور ملکی موفق باید شبکه‌ی گسترده‌ای از افراد در حوزه‌ی مسکن رو بشناسه و همچنین علاوه بر این افراد، باید شبکه‌ای از خریدار‌ها و فروشنده‌های بالقوه رو هم تو لیست خودش داشته باشد. باید با دیگران به خوبی تعامل داشته باشد.

3- فهم خوبی از بازار مسکن ناحیه ی خودتون داشته باشید

یک مشاور املاک موفق از تغییرات ناگهانی که تو بازار مسکن رخ میده اگاه بوده و زودتر از هر کسی استراتژی قیمت‌گذاری و تغیرات قیمت املاک را با توجه به شرایط جامعه مشاهده کرده و آن رو پیش‌بینی می‌کند. یکی از دلایل موفقیت مشاورین املاک بزرگ شناسایی این تغییرات کوچیک و بزرگ در حوزه ی مسکن هست که آن‌ها را از سایر رقبا متمایز می کند.

تحلیل بازار املاک
ادامه مطلب

 

مرکز بیزینس کوچینک کریمی (KBC) بنیان‌گذار کوچینگ ملکی در ایران به شما در تبدیل شدن به یک مشاوره ملکی موفق کمک می‌کند تا شرایط کسب‌‌و‌کار ملکی‌تان را با بیشترین بهره ممکن بهبود بخشید.

ثبت دیدگاه
ارسال دیدگاه
هنوز دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
keyboard_arrow_up
طراحی و توسعه توسط